Rolstoelexperience bij gezamenlijke start campagne politieke partijen

logoCUSGP.jpg
Door ChristenUnie/SGP Zuidplas op 22 januari 2018 om 09:30

Rolstoelexperience bij gezamenlijke start campagne politieke partijen

Zaterdag 3 februari organiseert de ChristenUnie/SGP een gezamenlijke campagnestart voor alle politieke partijen in Zuidplas. Voordat de partijen verbaal met elkaar de degens zullen kruisen, laat de ChristenUnie/SGP de kandidaten kennis maken met de obstakels die mensen in een rolstoel of scootmobiel tegenkomen.

Vier jaar geleden was de start een tennistoernooi. Dit keer nemen de kandidaten deel aan een rolstoelexperience. Lijsttrekker Jan Willem Schuurman van de ChristenUnie/SGP: “De vraag die tijdens de rolstoelexperience centraal staat, is: hoe toegankelijk is de openbare ruimte voor mensen met een lichamelijke beperking? We willen dat eerst eens zelf ervaren, voordat we er met elkaar over doorpraten.”

De rolstoelexperience start op zaterdag 3 februari om 14.00 uur bij het Turfhuis in Moordrecht. De kandidaten leggen een parcours af naar de prikpoli. Dat Moordrecht een dijkdorp is, zal de experience er niet makkelijker op maken. Om 15.30 uur wordt de experience afgesloten met een borrel.

Labels: